CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Order di sini

Contact Form

Name*
Email Address*
Phone Number
Mailing address*
Item code & quantity*
Payment option
 Cimb 
 Maybank 
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image][What's This?]

Monday, December 13, 2010

Kain sudah smpai..

Gambar kain-kain yang baru sampai pagi tadi...Buat customer yang belum buat pembayaran, boleh la buat pembayaran...yang sudah bayar, saya akan poskan esok pagi..yang lain belum bayar saya akan pos lusa..InsyaAllah...sebab skrg saya sangat bz...dengan kerja...bengkel...tesis yang nak kena hantar..harap anda semua sabar dan mengerti....Ini hanya bisnes part-time saya....sekian terima kasih...Dan untuk semua pelanggan....cara belian adalah secara Pre-order...bagi yang sudah bagi deposit, selepas baru saya akan order pada supplier di Indonesia...penghantaran adalah menggunakan kargo..dan kargo tak tentu jalan...ade minggu jalan kalo barang banyak...kalau barang banyak..kargo tak jalan...dan kargo hanya pada hari isnin sahaja...dan kadang-kadang kain yang mahu diorder tiada ready stock pada supplier..so ambil masa untuk sulam...selalunya mabil masa dalam 10 hari juga..jadi saya harap bagi yang mahu order, harap faham situasi...saya akan cuba yang terbaik....

Bagi yang mahu order, saya bagi tempoh untuk masukkan deposit 3 hari sahaja...Saya penat jugak nak tanya...Semua nie responsibility masing- masing...Bila janji kata masuk deposit esok, kalau tak dapat bank in, inform balik kat saya...Looking for serious buyer only....








No comments:

Post a Comment